Національно-патріотичне виховання

Національно-патріотичне виховання (наказ)

 

Лист МОН України від 10.08.20022 року № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.».

 

Концепція національно-патріотичного виховання

 

Про організацію національно-патріотичного виховання здобувачів освіти у 2022-2023 навчальному році

 * * *

Матеріали до відзначення Дня пам’яті та примирення (8 травня) та Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (9 травня)

“Урок звитяги”

Матеріали до відзначення Дня пам’яті та примирення та Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

 * * *

      20 лютого  2020 року здобувачі освіти 6-11 класів разом з класними керівниками, вчителями та адміністрацією  закладу відвідали районний Будинок культури, де переглянули документальний фільм «Зима у вогні»  присвячений трагічним подіям лютого 2014 року. Також у НВК було проведено ГКК  «Майдан: ландшафти пам’яті», а діти 8-А класу разом з класним керівником Лисюк О.С. поклали квіти до пам’ятного знаку.

 * * *

Програма патріотичного виховання

 * * *

Стратегія націанально-патріотичного виховання

 * * *

Освітньо-виховний проект з громадянсько-патріотичного виховання «Наш край – Баришівщина»

 * * *

План патріотичного виховання учнівської молоді Баришівського НВК «гімназія- загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів» на 2017–2018 н.р.  * * *

   За підтримки Всеукраїнської організації “Громадський рух “За Майбутнє” учні НВК брали участь у військово-патріотичних зборах у вересні-жовтні 2017 року.

   Збірна команда двох Баришівських шкіл виборола І місце.

   Активними учасниками є:

Бородавка Віталій

Солонін Артур

Осінцев Роман

Поліщук Максим

Виховуємо патріотів

     Виховання, як важливе явище суспільного життя, здавна стало провідною функцією людського суспільства. Включившись до процесу відродження національної системи виховання, головною метою колективу Великомотовилівського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» є передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його соціального досвіду, його національної ментальності, своєрідності, світобачення і на цій основі – формування особистих рис громадянина України: духовності, моральна, правова, трудова, екологічна, художньо – естетична та релігійна культура, розвиток індивідуальних здібностей і талантів учня. Сьогодні виховання громадянина – патріота – цілеспрямований, систематичний, регульований процес, мета якого – утвердження свідомості нації, народу, етнічної культури, мовної єдності, кращих рис характеру громадянина України.

     В основі виховного процесу школи лежить система виховних відносин, що забезпечує взаємодію педагогів, батьків та учнів згідно з суспільно заданими цілями виховання – розквіт духовної сутності людини, яка має стати висококваліфікованим спеціалістом, займати чіткі національні, загальногосподарські позиції, бути активною у громадському житті, відповідальною за моральне становлення себе як особистості. Реалізуючи концепцію освіти, як процес розвитку творчої особистості, педагогічний колектив постійно веде пошук нових педагогічних технологій, що сприяють формуванню середовища, яке розвиває, навчає та виховує. Анкетування, соціологічні опитування, індивідуальні бесіди дають змогу вивчати рівень вихованності, потреб, інтересів кожного учня.

     Пріоритетним напрямком організаційно-педагогічної діяльності є індивідуальний підхід у вихованні особистості учнів, стимулювання їхніх внутрішніх сил до саморозвитку і самовиховання, що знайшло своє відображення в планах організаційно-виховної роботи всіх структурних підрозділів школи. Значна увага педагогічним колективом приділяється виконанню Національної програми патріотичного виховання молоді, розвитку життєво-активної позиції громадянина України. Головне завдання виховної діяльності – створення умов для активної життєвої позиції учнів, громадянського самовираження і самореалізації, максимального задоволення потреб учнів в інтелектуальному, культурному і моральному розвитку.

Напрями роботи навчального закладу з патріотичного виховання учнів

  • формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;
  • виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;
  • формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України;
  • збереження і продовження українських культурно-історичних традицій;
  • виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;
  • формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;
  • формування соціальної активності;
  • виховання правової культури особистості;
  • формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;
  • формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху;
  • сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
  • виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.

Організаційно-методична діяльність з національно-патріотичного виховання учнів

  1. Розробка заходів щодо впровадження Концепції національно-патріотичного виховання учнів у школі.
  2. Розгляд стану реалізації заходів національно-патріотичного виховання учнів на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові.
  3. Забезпечення використання державної символіки України під час проведення масових заходів.
  4. Забезпечення висвітлення заходів національно-патріотичної спрямованості, які реалізуються закладом, в засобах масової інформації.