Графік оцінювання учнів 1-4 класів. Сімейна форма навчання
До зазначених угруповань входять діти віком від 11 до 18 років, у рідкісних випадках, люди віком до 21 року. Завданням перших є висвітлення у негативних ракурсах представників інших молодіжних рухів через мережу Інтернет, завдання других- знайти перших, якщо до перших входять звичайна , яка висміює емо, гопників та інших, то до складу других входять виключно спортсмени, бійці, які набивають так звані “Стрілки”, з метою затіювагня масових бійок та безпорядків!! І ті і ті отримують вказівки через адміністраторів угруповань від представників ФСБ завдання яких є внутрішня дестабілізація населення через саме головне, а саме наших дітей!! Під час вказаних бійок вже на території Харківської області було затримано майже 150 неповнолітніх із майже 400 дітей у яких були виявлені заборонені речі, а саме ножі, кастети, аерозольні балончики використання та застосування яких могло призвести до трагічних наслідків. На більшість батьків працівниками поліції було складено адміністративні матеріали за неналежне виконання своїх батьківських обов’язків. По декількох особах вирішується питання щодо притягнення їх до кримінальної відповідальності за вчинення хуліганських дій та зберігання холодної зброї. Під час вчинення масових заворушень, коли відбувається втручання силових структур, а саме поліції, СБУ, ЗСУ та інших, заздалегідь визначені та підготовлені особи, з числа вказаних угруповань всі ці дії знімають на відеозйомку та перекидають своїм кураторам ФСБ, які у подальшому висвітлюють внутрішню ситуацію у нашій країні, буцімто відбувається вручення повісток вже навіть дітям.
Шановні батьки та родичі, у кого на вихованні є вказана категорія дітей, прохання провести роз’яснювальну роботу серед свої дітей, перевірити їх мобільний телефон на рахунок наявності в інтернет месенджерах груп: ЧВК Редан та ЧВК Анти Редан, повідомити їх про те , що їхні дії призведуть до настання негативних наслідків та відповідальності згідно чинного законодавства.
Вказані молоді люди гуртуються біля великих торгівельних центрів, магазинів, майданчиків, площ та скверів та мають характерні ознаки (ЧВК Редан), а саме: чорний одяг, деякі фарбують волосся в чорний колір, на обличчі або одязі малюють павука або цифру 4.
Ознайомлений – отже, озброєний! Будьмо пильними, не дамо ворогові жодного шансу керувати нашими дітьми!
Трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить
* * *
* * *
“Про захист дітей від жорстокого поводження”
* * *
“Про внесення змін до деяких ЗУ щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року”
Нормативні документи щодо організації підвезення учасників ЗНО
* * *
Список майбутніх першокласників 2020-2021 н.р.
* * *
Звіт директора Баришівського НВК «гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за 2019-2020 навчальний рік
* * *
№ 109 Про затвердження структури та режиму роботи НВК
До уваги батьків!
(«Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти»)
Це потрібно знати батькам!
(щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році)
Батькам для роздумів…
Добро починається з тебе (із вдячністю та для роздумів …)
План роботи голів батьківських комітетів
План засідань ради НВК 2017-2018 н.р.
Обласна комплексна Програма підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей „Назустріч дітям”
Г Р А Ф І К
прийому громадян адміністрацією Баришівського НВК
«гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» на 2020-2021 навчальний рік
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові,посада |
Дні прийому громадян |
1. |
Калмикова Наталія Павлівнадиректор НВК |
Понеділоккаб. № 5 (І поверх) |
2. |
Лепета Вікторія Володимирівназаступник директораз навчально-виховної роботи |
Вівтороккаб. № 36 (ІІІ поверх) |
3. |
Трофімова Наталія Вікторівназаступник директораз навчально-виховної роботи |
Середакаб. № 28 (ІІІ поверх) |
4. |
Яценко Лідія Михайлівназаступник директора з господарських питань |
Четверкаб. № 40 (ІV поверх) |
5. |
Болосова Лілія Сергіївнапрактичний психолог, педагог-організатор |
Четверкаб. № 6 (І поверх) |
6. |
Шевченко Тетяна Юріївналогопед |
Середакаб. № 47 (ІV поверх) |
7. |
Час прийому громадян
з 8.00 до 16.00
Оголошення
З фінансовим звітом, можна ознайомитись на дошці оголошень біля приймальні.
Нормативно-правова база
Поради Девіда Льюїса батькам щодо розвитку обдарованої дитини
Визначення готовності дітей до навчання
Рекомендована література
Запитання про школу, які варто поставити дитині
Бути батьками нелегко. Як тільки ви думаєте, що ось зараз повинно стати легше, життя підносить чергову несподіванку! Здавалось би, похід дитини у школу повинен полегшити вам життя, але чи так відбувається насправді?
Коли ви довіряєте благополуччя дитини іншій людині, це може супроводжуватися тривогами і страхами за малюка. Так, учителі знають свою роботу, але вони не знають вашої дитини! Проте рано чи пізно ви повинні спрямувати її на шлях до знань і відкриттів.
Той факт, що ваша дитина ходить у школу, не означає, що ви можете відпочити! Зовсім ні! Тепер починається справжня битва. Прийшов час стежити за тим, що вона вчить у школі, тримати в полі зору все, що з нею відбувається, щоб заздалегідь запобігати можливим знущанням і жорстокому ставленню до неї.
На жаль, для отримання відповідної інформації ви не можете щодня відвідувати школу. Ви також не можете обтяжувати вчителів нескінченними проханнями про зворотний зв’язок. Ще гірше, якщо ваша дитина буде відмовлятись від співпраці з вами!
Спитайте її про школу, і у відповідь ви, швидше за все, отримаєте кам’яне мовчання або байдуже знизування плечима. Що робити матері в такій ситуації? Може, настав час пограти в детектива? Так, змусити дитину розповідати про школу може виявитись дуже складним завданням, але ви повинні виграти цю битву! Усе, що вам потрібно, це правильні запитання! Озбройтесь ними, і перемога буде за вами.
Далі наводяться десять запитань про школу, відповіді на які ви отримаєте найімовірніше!
- «Що було найважчим сьогодні?». Ось просте запитання про школу, яке, безумовно, змусить дитину замислитись. Відповідь на нього допоможе вам визначити, що дається вашій дитині найважче.
- «У чому найбільша відмінність цього класу від попереднього?». Перехід у наступний клас або нову школу може викликати стрес як у вас, так і у вашої дитини. Але всього лише одне просте запитання може допомогти їй проаналізувати всі плюси й мінуси минулого та поточного навчального року.
- «З ким ти сидиш поруч у їдальні?». Хочете знати, з ким ваша дитина товаришує у школі? Це запитання навідне! Дуже важливо знати друзів дитини, щоби переконатися, що її оточує хороше товариство. Пам’ятайте: тиск однолітків може стати причиною багатьох неприємностей!
- «Що тобі подобається в учителя найбільше?». Якщо ви спитаєте дитину, чи подобається їй учитель, ви навряд чи почуєте відповідь. Підійшовши до теми, яка вас цікавить, за допомогою цього запропонованого запитання ви швидше отримаєте уявлення про вчителя вашої дитини.
- «Ти вважаєш предмет легким чи складним?». Усі діти мають сильні і слабкі сторони. Якщо ви хочете більше дізнатися про пізнавальні інтереси та здібності своєї дитини, відповідь на це запитання дасть вам відповідне уявлення.
- «Якби ти міг змінити одну подію, що відбулася сьогодні у школі, що б це було?». Ось ще одне пряме запитання, яке, безсумнівно, буде сприяти продовженню бесіди й дасть вам уявлення про проблеми вашої дитини у школі.
- «Яке найпопулярніше місце у школі? Ти там часто буваєш?». Їдальня, вбиральня, спортивний майданчик – відповідь дасть вам уявлення про те, чим зайнята ваша дитина у школі у вільний час. Відповідь на це запитання також поінформує вас про оточення вашої дитини.
- «Ти вважаєш шкільні правила справедливими?». Діти терпіти не можуть правила. І коли вони готові збунтуватись, дуже важливо переспрямувати їхню енергію у творче русло. Але загальної лекції типу «дотримуйся правил» недостатньо! З’ясуйте, що конкретно не влаштовує дитину у правилах, і поясніть їй, чому так важливо їх дотримуватись.
- «Чим ви сьогодні займались на фізкультурі/малюванні/уроці музики?». Позакласні заходи для дітей важливі. Але якщо ви вважаєте, що ваша дитина повинна грати у футбол, це не означає, що футбол їй дійсно подобається. За допомогою цього запитання ви зможете більше дізнатися про реальні інтереси своєї дитини.
- «Якби ти міг видалити на певний час одного учня свого класу, хто б це був?». Знущання можуть бути руйнівними для емоційного стану дитини. Щоби переконатися, що ваша дитина не стала жертвою психологічного або фізичного насильства (булінгу), з’ясуйте, хто їй не подобається у класі й чому.
Відповіді на ці запитання дадуть вам загальне уявлення про те, як ваша дитина проводить час у школі. Очевидно, не варто на цьому зупинятись. Але якщо ви зможете домогтися відповідей на ці запитання, то ви здатні на багато що, а значить, можете почати копати глибше.
Навіть якщо ваша дитина відмовляється відповідати, продовжуйте питати. Просто трохи змініть формулювання запитання.