Горовську Катерину
ученицю 11 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з зарубіжної літератури, української мови та літератури,
англійської мови
Коваленка Аркадія
учня 8 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з біології та інформатики
Пащенко Анастасію
ученицю 9 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з образотворчого мистецтва
Гарбар Віру
ученицю 10 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з образотворчого мистецтва
Коваленка Владислава
учня 11 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з біології
Гостренка Максима
учня 9 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з інформатики
Гапія Олександра
учня 9 класу
переможця конкурсу
ім. П.Яцика
Павлова Сергія
учня 10 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з історії
Кондратенко Вікторію
ученицю 11 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з екології
Питель Анастасію
ученицю 7 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з хімії
Шостак Валентину
учницю 7 класу
переможницю конкурсу
ім. П.Яцика
ПРОЕКТ
заходів щодо розвитку здібностей (обдарувань) учнів
Баришівського НВК «гімназія-загальноосвітня школа І- ІІІ ст.»
на період 2016-2021 р.р.
№ п/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні виконавці |
Пошук і вивчення обдарованих дітей |
|||
1. |
Забезпечити реалізацію системи раннього і поетапного вивчення здібних та обдарованих дітей. |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
2. |
Проводити оцінювання інтелектуального розвитку дітей на підставі психолого- аналітичних тестів. |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
3. |
Сприяти залученню обдарованих дітей до участі в різноманітних конкурсах. |
2016- 2021 |
Адміністрація, вчителі-предметники |
4. |
Сприяти участі учнів у всеукраїнських і міжнародних конкурсах із різних галузей знань, різних просвітницьких конкурсах, вичтавках, олімпіадах різного рівня, які проводять організації, фонди, редакції періодичних видань, ВНЗ. |
2016- 2021 |
Адміністрація, керівники МО |
5. |
Продовжити орботу над створенням банку психодіагностичних методик, спрямованих на виявлення інтелектуально та творчо одарованих дітей. |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
6. |
Впроваджувати в практику роботи психодіагностичні тестування з метою пошуку обдаровоних учнів і визначення інтелектуального рівня розвитку різних вікових груп учнів школи. |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
7. |
Забезпечити участь психолога в семінарах різних рівнів із цього питання. |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
8. |
Проводити науково-практичні семінари, «круглі столи», психологічні тренінги для вителів, які працюють з обдарованими дітьми. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
9. |
Здійснювати психолого-педагогічний супровід і соціальний патронаж обдарованих дітей. |
2016- 2021 |
Соціально-психологічна служба |
10. |
Здійснювати моніторинг інтересів і запитів учнів з метою удосконалення роботи гуртків, факультативів, тощо. |
2016- 2021 |
Адміністрація,соціально-психологічна служба |
11. |
Оновлювати банк даних обдарованих дітей |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
12 |
Організовувати консультації для учнів та батьків учнів із питань розвитку здібностей |
2016- 2021 |
Соціально-психологічна служба |
13. |
Розробити рекомендації для вчителів щодо виявлення та розвитку інтелектуальних здібностей та обдарувань. |
2016- 2021 |
Соціально-психологічна служба |
Навчання та виховання здібних та обдарованих дітей |
|||
1. |
За допомогою класної диференціації забезпечити особистісно зорієнтований підхід до навчання та виховання обдарованих дітей. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
2. |
Проводити моніоринг використання годин варіативної частини навчального плану для розвитку творчих здібностей учнів. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
3. |
Виділяти додаткові години для навчання обдарованих дітей. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
4. |
Проводити інтелектуально-творчі конкурси, олімпіади для учнів школи І ступеня. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
5. |
Запровадити в практику участь учнів гімназії в Інтернет- олімпіадах, Інтернет конкурсах тощо. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
6. |
Проводити роботу з учнями членами МАНу. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
7. |
Приймати участь в І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт. |
2016-2021 |
Заступник директора з НВР |
8. |
Залучати учнів до участі у всеукраїнських, республіканських,очно-заочних конкурсах учнівської творчості, турнірах, змаганнях . |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
9. |
Організовувати ефективну роботу профільних класів, класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, курсів і предметів за вибором. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
10. |
Використовувати у роботі з талановитою молоддю сучасне обладнання, передову техніку та технології, інші сучасні матеріально- технічні ресурси. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
11. |
Під час вивчення стану викладання предметів додавати до текстів контрольних робіт завдання проблемно-творчого характеру для виявлення вмінь учнів логічно мислити та орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
12. |
Проводити цілорічну підготовку до участі у всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
13. |
Готувати учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі- захисті науково- дослідницьких робіт учнів- членів МАН та забезпечити участь переможців у державному етапі конкурсу. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
14. |
Залучати школярів до проектної діяльності. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
15. |
Брати участь у обласних, регіональних конкурсах ораторського, художнього, театрального мистецтва. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
16. |
Проводити свято нагородження учнів- переможців районих, обласних і всеукраїнських олімпіад, конкурсів, тощо. |
2016- 2021 |
Адміністрація, ШКІД. |
17. |
Налагоджувати зв’язки з ВНЗ для залучення наукового потенціалу, творчих організацій до роботи зі здібними та обдарованими дітьми. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
Науково- методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми |
|||
1. |
Організовувати роботу творчих ШМО учителів для розробки, апробації, впровадження програм, методичних рекомендацій, технологій для роботи зі здібними й обдарованими дітьми. |
2016-2021 |
Заступники директора з НВР |
2. |
Створити каталог нормативно- правових та науково- методичних матеріалів із питання роботи з обдарованими дітьми. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
3. |
Забезпечити підвищення фахового рівня педагогічних працівників шляхом залучення їх до участі у всеукраїнських програмах, конференціях, семінарах, тренінгах різного рівня для роботи з обдарованими дітьми. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
4. |
Вивчати та поширювати досвід роботи окремих вчителів НВК та вчителів інших закладів освіти з організації роботи, виявлення та підтримання обдарованих дітей. |
2016- 2021 |
Адміністрація,керівники ШМО |
5. |
Організовувати семінари, семінари-практи-куми, «круглі столи» , майстер- класи для вчителів НВК з питань інноваційних методів роботи з обдарованими дітьми. |
2016- 2021 |
Адміністрація,керівники ШМО |
6. |
Сприяти створенню системи гурткової роботи в позаурочний та позашкільний час. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
7. |
Поповнювати бібліотечний фонд сучасними інформаційними засобами, науково- методичною та довідковою літературою. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
8. |
Надавати необхідну допомогу методичним об’єднанням щодо впровадження в навчально-виховний процес сучасних інноваційних технологій. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
9. |
Постійно поновлювати комплекс програм і планів для організації навчально- виховного процесу. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
10. |
Поновлювати каталог навчальних програм профільних предметів . |
2016- 2021 |
Адміністрація |
11. |
Організувати педагогічний лекторій для батьків, які мають обдарованих дітей. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
12. |
Розробити рекомендації для батьків щодо виявлення та розвитку у дітей творчих здібностей. |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
13. |
Надавати практичну допомогу вчителям щодо виявлення обдарованих дітей та роботи з ними. |
2016- 2021 |
Психологічна служба |
14. |
Проводити відстеження щодо подальшого навчання випускників- переможців олімпіад, конкурсів обласного та всеукраїнського рівнів. |
2016- 2021 |
Адміністрація,керівники ШМО |
15. |
Вивчати та впроваджувати в практику НВК нові педагогічні технології з оптимізації, інтенсифікації, інтеграції навчання як умови успішної орієнтації в сучасному інформаційному просторі. |
2016- 2021 |
Адміністрація,керівники ШМО |
16. |
Використовувати мультимедійні засоби для навчання та розвитку здібностей і обдарувань дітей. |
2016- 2021 |
Адміністрація,керівники ШМО |
17. |
Розробити та постійно оновлювати каталог мультимедійного програмно- методичного забезпечення навчальних предметів. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
18. |
Впроваджувати в роботу програмне комп’ютерне забезпечення із усіх навчальних дисциплін для роботи з обдарованими дітьми. |
2016- 2021 |
Керівники ШМО |
19. |
Впроваджувати дистанційне навчання із використанням відеолекцій та інтерактивних відеоконференцій. |
2016- 2021 |
Адміністрація,керівники ШМО |
Забезпечення соціально- правових гарантій та соціальний захист обдарованих дітей і педагогічних працівників |
|||
1. |
Проводити свята для обдарованих чнів, які протягом навчального року досягли найбільших творчих результатів. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
2. |
Забезпечувати участь обдарованих учнів в олімпіадах усіх рівнів, фестивалях, виставках, змаганнях, тощо. |
2016- 2021 |
Вчителі-предметники |
3. |
Продовжити практику оздоровлення обдарованих, талановитих дітей в оздоровчих таборах. |
2016- 2021 |
Адміністрація, соціальна служба |
4. |
Нагороджувати дипломами, грамотами, подяками переможців районного етапу конкурсів, олімпіад, змагань, виставок тощо |
2016- 2021 |
Адміністрація |
5. |
Вносити пропозиції до територіального відділу освіти щодо нагородження іменними стипендіями переможців (І, ІІ,ІІІ місця) обласного етапу всеукраїнських олімпіад і переможцям (І, ІІ,ІІІ місця) обласного етапу МАН. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
6. |
Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнів НВК. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
7. |
Стимулювати працю педагогічних працівників, які підготували переможців районного, обласного етапів конкурсів, олімпіад, змагань. |
2016- 2021 |
Адміністрація |
8. |
Стимулювати працю педагогів, які підготували призерів ІІ, ІІІ, ІV етапів всеукраїнських предметних олімпіад і ІІ , ІІІ етапів конкурсу- захисту науково- дослідницьких робіт. |
2016- 2021 |
Адміністрація
|