 Горовську Катерину
Горовську Катерину
ученицю 11 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з зарубіжної літератури, української мови та літератури,
англійської мови
Коваленка Аркадія
учня 8 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з біології та інформатики
Пащенко Анастасію
ученицю 9 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з образотворчого мистецтва
Гарбар Віру
ученицю 10 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з образотворчого мистецтва
Коваленка Владислава
учня 11 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з біології
Гостренка Максима
учня 9 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з інформатики
Гапія Олександра
учня 9 класу
переможця конкурсу
ім. П.Яцика
Павлова Сергія
учня 10 класу
переможця ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з історії
Кондратенко Вікторію
ученицю 11 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з екології
Питель Анастасію
ученицю 7 класу
переможницю ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з хімії
Шостак Валентину
учницю 7 класу
переможницю конкурсу
ім. П.Яцика
ПРОЕКТ
заходів щодо розвитку здібностей (обдарувань) учнів
Баришівського НВК «гімназія-загальноосвітня школа І- ІІІ ст.»
на період 2016-2021 р.р.
| № п/п | Заходи | Термін виконання | Відповідальні виконавці | 
| Пошук і вивчення обдарованих дітей | |||
| 1. | Забезпечити реалізацію системи раннього і поетапного вивчення здібних та обдарованих дітей. | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 2. | Проводити оцінювання інтелектуального розвитку дітей на підставі психолого- аналітичних тестів. | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 3. | Сприяти залученню обдарованих дітей до участі в різноманітних конкурсах. | 2016- 2021 | Адміністрація, вчителі-предметники | 
| 4. | Сприяти участі учнів у всеукраїнських і міжнародних конкурсах із різних галузей знань, різних просвітницьких конкурсах, вичтавках, олімпіадах різного рівня, які проводять організації, фонди, редакції періодичних видань, ВНЗ. | 2016- 2021 | Адміністрація, керівники МО | 
| 5. | Продовжити орботу над створенням банку психодіагностичних методик, спрямованих на виявлення інтелектуально та творчо одарованих дітей. | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 6. | Впроваджувати в практику роботи психодіагностичні тестування з метою пошуку обдаровоних учнів і визначення інтелектуального рівня розвитку різних вікових груп учнів школи. | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 7. | Забезпечити участь психолога в семінарах різних рівнів із цього питання. | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 8. | Проводити науково-практичні семінари, «круглі столи», психологічні тренінги для вителів, які працюють з обдарованими дітьми. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 9. | Здійснювати психолого-педагогічний супровід і соціальний патронаж обдарованих дітей. | 2016- 2021 | Соціально-психологічна служба | 
| 10. | Здійснювати моніторинг інтересів і запитів учнів з метою удосконалення роботи гуртків, факультативів, тощо. | 2016- 2021 | Адміністрація,соціально-психологічна служба | 
| 11. | Оновлювати банк даних обдарованих дітей | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 12 | Організовувати консультації для учнів та батьків учнів із питань розвитку здібностей | 2016- 2021 | Соціально-психологічна служба | 
| 13. | Розробити рекомендації для вчителів щодо виявлення та розвитку інтелектуальних здібностей та обдарувань. | 2016- 2021 | Соціально-психологічна служба | 
| Навчання та виховання здібних та обдарованих дітей | |||
| 1. | За допомогою класної диференціації забезпечити особистісно зорієнтований підхід до навчання та виховання обдарованих дітей. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 2. | Проводити моніоринг використання годин варіативної частини навчального плану для розвитку творчих здібностей учнів. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 3. | Виділяти додаткові години для навчання обдарованих дітей. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 4. | Проводити інтелектуально-творчі конкурси, олімпіади для учнів школи І ступеня. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 5. | Запровадити в практику участь учнів гімназії в Інтернет- олімпіадах, Інтернет конкурсах тощо. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 6. | Проводити роботу з учнями членами МАНу. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 7. | Приймати участь в І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт. | 2016-2021 | Заступник директора з НВР | 
| 8. | Залучати учнів до участі у всеукраїнських, республіканських,очно-заочних конкурсах учнівської творчості, турнірах, змаганнях . | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 9. | Організовувати ефективну роботу профільних класів, класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, курсів і предметів за вибором. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 10. | Використовувати у роботі з талановитою молоддю сучасне обладнання, передову техніку та технології, інші сучасні матеріально- технічні ресурси. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 11. | Під час вивчення стану викладання предметів додавати до текстів контрольних робіт завдання проблемно-творчого характеру для виявлення вмінь учнів логічно мислити та орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 12. | Проводити цілорічну підготовку до участі у всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 13. | Готувати учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі- захисті науково- дослідницьких робіт учнів- членів МАН та забезпечити участь переможців у державному етапі конкурсу. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 14. | Залучати школярів до проектної діяльності. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 15. | Брати участь у обласних, регіональних конкурсах ораторського, художнього, театрального мистецтва. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 16. | Проводити свято нагородження учнів- переможців районих, обласних і всеукраїнських олімпіад, конкурсів, тощо. | 2016- 2021 | Адміністрація, ШКІД. | 
| 17. | Налагоджувати зв’язки з ВНЗ для залучення наукового потенціалу, творчих організацій до роботи зі здібними та обдарованими дітьми. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| Науково- методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми | |||
| 1. | Організовувати роботу творчих ШМО учителів для розробки, апробації, впровадження програм, методичних рекомендацій, технологій для роботи зі здібними й обдарованими дітьми. | 2016-2021 | Заступники директора з НВР | 
| 2. | Створити каталог нормативно- правових та науково- методичних матеріалів із питання роботи з обдарованими дітьми. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 3. | Забезпечити підвищення фахового рівня педагогічних працівників шляхом залучення їх до участі у всеукраїнських програмах, конференціях, семінарах, тренінгах різного рівня для роботи з обдарованими дітьми. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 4. | Вивчати та поширювати досвід роботи окремих вчителів НВК та вчителів інших закладів освіти з організації роботи, виявлення та підтримання обдарованих дітей. | 2016- 2021 | Адміністрація,керівники ШМО | 
| 5. | Організовувати семінари, семінари-практи-куми, «круглі столи» , майстер- класи для вчителів НВК з питань інноваційних методів роботи з обдарованими дітьми. | 2016- 2021 | Адміністрація,керівники ШМО | 
| 6. | Сприяти створенню системи гурткової роботи в позаурочний та позашкільний час. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 7. | Поповнювати бібліотечний фонд сучасними інформаційними засобами, науково- методичною та довідковою літературою. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 8. | Надавати необхідну допомогу методичним об’єднанням щодо впровадження в навчально-виховний процес сучасних інноваційних технологій. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 9. | Постійно поновлювати комплекс програм і планів для організації навчально- виховного процесу. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 10. | Поновлювати каталог навчальних програм профільних предметів . | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 11. | Організувати педагогічний лекторій для батьків, які мають обдарованих дітей. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 12. | Розробити рекомендації для батьків щодо виявлення та розвитку у дітей творчих здібностей. | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 13. | Надавати практичну допомогу вчителям щодо виявлення обдарованих дітей та роботи з ними. | 2016- 2021 | Психологічна служба | 
| 14. | Проводити відстеження щодо подальшого навчання випускників- переможців олімпіад, конкурсів обласного та всеукраїнського рівнів. | 2016- 2021 | Адміністрація,керівники ШМО | 
| 15. | Вивчати та впроваджувати в практику НВК нові педагогічні технології з оптимізації, інтенсифікації, інтеграції навчання як умови успішної орієнтації в сучасному інформаційному просторі. | 2016- 2021 | Адміністрація,керівники ШМО | 
| 16. | Використовувати мультимедійні засоби для навчання та розвитку здібностей і обдарувань дітей. | 2016- 2021 | Адміністрація,керівники ШМО | 
| 17. | Розробити та постійно оновлювати каталог мультимедійного програмно- методичного забезпечення навчальних предметів. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 18. | Впроваджувати в роботу програмне комп’ютерне забезпечення із усіх навчальних дисциплін для роботи з обдарованими дітьми. | 2016- 2021 | Керівники ШМО | 
| 19. | Впроваджувати дистанційне навчання із використанням відеолекцій та інтерактивних відеоконференцій. | 2016- 2021 | Адміністрація,керівники ШМО | 
| Забезпечення соціально- правових гарантій та соціальний захист обдарованих дітей і педагогічних працівників | |||
| 1. | Проводити свята для обдарованих чнів, які протягом навчального року досягли найбільших творчих результатів. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 2. | Забезпечувати участь обдарованих учнів в олімпіадах усіх рівнів, фестивалях, виставках, змаганнях, тощо. | 2016- 2021 | Вчителі-предметники | 
| 3. | Продовжити практику оздоровлення обдарованих, талановитих дітей в оздоровчих таборах. | 2016- 2021 | Адміністрація, соціальна служба | 
| 4. | Нагороджувати дипломами, грамотами, подяками переможців районного етапу конкурсів, олімпіад, змагань, виставок тощо | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 5. | Вносити пропозиції до територіального відділу освіти щодо нагородження іменними стипендіями переможців (І, ІІ,ІІІ місця) обласного етапу всеукраїнських олімпіад і переможцям (І, ІІ,ІІІ місця) обласного етапу МАН. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 6. | Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнів НВК. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 7. | Стимулювати працю педагогічних працівників, які підготували переможців районного, обласного етапів конкурсів, олімпіад, змагань. | 2016- 2021 | Адміністрація | 
| 8. | Стимулювати працю педагогів, які підготували призерів ІІ, ІІІ, ІV етапів всеукраїнських предметних олімпіад і ІІ , ІІІ етапів конкурсу- захисту науково- дослідницьких робіт. | 2016- 2021 | Адміністрація
 |