Обдарована дитина

Підсумки роботи з обдарованими учнями за 2017-2018 н.р.

   Система роботи з обдарованими учнями це, насамперед, реалізація особистісно зорієнтованого навчання та чітка, системна позаурочна робота. Робота з обдарованими учнями у НВК проводиться на високому рівні.

           З метою пошуку обдарованих дітей і розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді, визначення рівня теоретичних і практичних вмінь і навичок учнів, здобутих у процесі навчання, було проведено І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із 16 базових дисциплін робочого навчального плану. За протоколами журі переможцями і лауреатами стали 91 учасник олімпіад. Цих учнів було нагороджено грамотами на шкільній лінійці. Інформацію розміщено на сайті НВК.

      Переможці шкільного етапу в листопаді – грудні 2017 року брали активну участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із 16 навчальних предметів, серед них 18 переможців та лауреатів, що на 28% менше, ніж минулого року. Якісний показник – 31 %, що на 2% менше минулого року. Важливе значення для підготовки учнів до результативної участі в олімпіадах, конкурсах тощо мають додаткові години варіативної складової (індивідуально-групові заняття,  факультативи, курси за вибором). У 2017-2018 н.р. їх кількість була значно меншою, ніж у попередні роки.

      Серед учасників ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад учениця 10 класу, Костенко Єва, (вчитель Грицун Н.В.), зайняла призове місце, а  учень 9-А класу, Коваленко Аркадій (вчитель Іващенко Р.Ю.), посів І місце і став учасником IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

У 2017-2018 н.р. на високому рівні в НВК діяло шкільне наукове товариство МАН. 4 учні працюють над науковими роботами в різноманітних секціях:

  • Рожкова Вікторія (8-А), секція математики (керівник Декрет С.І.)
  • Шостак Валентина (7-А), секція історія України (керівники Лисюк О.С., Грицун Н.В.).
  • Вакуленко Владислава (8-А), секція мистецтвознавство (керівник Лисюк О.С.).
  • Лаховський Олексанр (9-А кл.), секція фізика (керівник Місюра С.В.).

В рамках конкурсу, що організовує МАН Київської області в цьому навчальному році шкільна команда «Лукроза» стала лауреатом Всеукраїнського Інтернет-турніру з природничих дисциплін «Відкрита природнича демонстрація».

Щороку учні НВК успішно беруть активну участь у різноманітних конкурсах. За 2017-2018 н.р. учні НВК продемонстрували такі результати:

Переможцем І, ІІ та учасницею ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т.Г.Шевченка  стала Бодня Євгенія (11 кл., вчитель Антохова К.М.).

Високого результату досягла учениця 7 класу НВК Гірман-Фоміна Ніна (вчитель Лепета В.В.) у районному поетичному конкурсі «Зерна доброти». В цьому ж навчальному році вона посіла призове місце в районному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої» (номінація «Література») та рекомендована до участі у III етапі конкурсу.

   Вчителі НВК активно пропагують вивчення навчальних предметів на високому рівні, залучаючи учнів до участі в інтерактивних конкурсах.

      У 2017-2018 н.р. учні НВК взяли участь у таких конкурсах: «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Соняшник», «Грінвіч».

    Загалом, упродовж 2017-2018 н.р. учні НВК взяли активну участь в обов’язкових заходах різних рівнів (олімпіадах, турнірах, захистах МАН, конкурсах, виставках, фестивалях, спортивних змаганнях тощо). Це свідчить про те, що педагогічний колектив надає чималої уваги пошуку, розвитку, підтриманню творчого потенціалу обдарованої молоді. Наведені результати свідчать про те, що у  педагогічному колективі НВК на високому рівні поставлено роботу з обдарованими та здібними дітьми, вчителі дбають про реалізацію наступності у навчанні та розвитку обдарованої молоді.

    2017-2018 навчальний рік з високим рівнем знань закінчили 37 учнів, які нагороджені Похвальними листами. Два учні НВК наороджені Похвальними Грамотами за особливі успіхи у вивченні окремих предметів (інформатика – Коваленко Аркадій, астрономія – Солонін Артур)

      Добрі результати показали учні нашого закладу і в спортивних змаганнях. «Старти надій»: районний етап – І місце, ІІ – в обласному етапі. «Козацький гарт»: районний етап – І місце, ІІ – в обласному етапі. «Олімпійське лелеченя»: ІІ місце в районному етапі. ІІ місце в районі в змаганнях з волейболу. Районні змагання «Туризм в приміщенні» – ІІ місце. Участь у «Козацьких забавах». І місце в районі у змаганнях з футболу, «Олімпійський день», шахи. Туризм на вулиці «Сокіл. Джура» приніс VІ місце.

     Переможці ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та обласних спортивних змагань нагороджені грамотами і грошовими преміями голови Баришівської РДА та районної ради. Їм вручено грошові премії від депутата обласної ради Лук`яненко М.А. А Коваленку Аркадію встановлена стипендія за попередній та поточний навчальні роки від голови Київської обласної державної адміністрації.

venhhbzyiqogiqxnironГоровську Катерину

ученицю 11 класу

переможницю ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з зарубіжної літератури,  української мови та літератури,

 англійської мови

 

Коваленка Аркадія

 учня 8 класу

переможця ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

з біології та інформатики

Пащенко Анастасію

 ученицю 9  класу

переможницю ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з образотворчого мистецтва

 

Гарбар Віру

 ученицю 10 класу

переможця ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з образотворчого мистецтва

 

Коваленка Владислава

учня 11  класу

переможця ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з біології

 

Гостренка Максима

 учня 9 класу

переможця ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з інформатики

 

Гапія Олександра

 учня 9 класу

 переможця конкурсу 

 ім. П.Яцика

 

 Павлова Сергія

 учня 10 класу

переможця ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з історії

 

Кондратенко Вікторію

 ученицю 11  класу

переможницю ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з екології

 

Питель Анастасію

 ученицю 7  класу

переможницю ІІ етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

 з хімії

 

Шостак Валентину

 учницю 7  класу

 переможницю конкурсу 

 ім. П.Яцика

 

ПРОЕКТ

заходів щодо розвитку здібностей (обдарувань) учнів

Баришівського НВК «гімназія-загальноосвітня школа І- ІІІ ст.»

на період  2016-2021 р.р.

№ п/п
Заходи
Термін виконання
Відповідальні виконавці
Пошук і вивчення обдарованих дітей
1.
Забезпечити реалізацію системи раннього і поетапного вивчення здібних та обдарованих дітей.
2016- 2021
Психологічна служба
2.
Проводити оцінювання інтелектуального розвитку дітей на підставі психолого- аналітичних тестів.
2016- 2021
Психологічна служба
3.
Сприяти залученню обдарованих дітей до участі в різноманітних конкурсах.
2016- 2021
Адміністрація, вчителі-предметники
4.
Сприяти участі учнів у всеукраїнських і міжнародних конкурсах із різних галузей знань, різних просвітницьких конкурсах, вичтавках, олімпіадах різного  рівня, які проводять організації, фонди, редакції періодичних видань, ВНЗ.
2016- 2021
Адміністрація, керівники МО
5.
Продовжити орботу над створенням банку психодіагностичних методик, спрямованих на виявлення інтелектуально та творчо одарованих дітей.
2016- 2021
Психологічна служба
6.
Впроваджувати в практику роботи психодіагностичні тестування з метою пошуку обдаровоних учнів і визначення інтелектуального рівня розвитку різних вікових груп учнів школи.
2016- 2021
Психологічна служба
7.
Забезпечити участь психолога в семінарах різних рівнів із цього питання.
2016- 2021
Психологічна служба
8.
Проводити науково-практичні семінари, «круглі столи», психологічні тренінги для вителів, які працюють з обдарованими дітьми.
2016- 2021
Адміністрація
9.
Здійснювати психолого-педагогічний супровід і соціальний  патронаж обдарованих дітей.
2016- 2021
Соціально-психологічна служба
10.
Здійснювати моніторинг інтересів і запитів учнів з метою удосконалення роботи гуртків, факультативів, тощо.
2016- 2021
Адміністрація,

соціально-психологічна служба

11.
Оновлювати банк даних обдарованих дітей
2016- 2021
Психологічна служба
12
Організовувати консультації для учнів та батьків учнів із питань розвитку здібностей
2016- 2021
Соціально-психологічна служба
13.
Розробити рекомендації для вчителів щодо виявлення та розвитку інтелектуальних здібностей  та обдарувань.
2016- 2021
Соціально-психологічна служба
Навчання та виховання здібних та обдарованих дітей
1.
За допомогою класної диференціації забезпечити особистісно зорієнтований підхід до навчання та виховання обдарованих дітей.
2016- 2021
Адміністрація
2.
Проводити моніоринг використання годин варіативної частини навчального плану для розвитку творчих здібностей учнів.
2016- 2021
Адміністрація
3.
Виділяти додаткові години для навчання обдарованих дітей.
2016- 2021
Адміністрація
4.
Проводити інтелектуально-творчі конкурси, олімпіади для учнів школи І ступеня.
2016- 2021
Вчителі-предметники
5.
Запровадити в практику участь учнів гімназії в Інтернет- олімпіадах, Інтернет конкурсах тощо.
2016- 2021
Вчителі-предметники
6.
Проводити роботу з учнями членами МАНу.
2016- 2021
Вчителі-предметники
7.
Приймати участь в І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт.
2016-2021
Заступник директора з НВР
8.
Залучати учнів до участі у всеукраїнських, республіканських,очно-заочних конкурсах учнівської творчості, турнірах, змаганнях .
2016- 2021
Вчителі-предметники
9.
Організовувати ефективну роботу профільних класів, класів із поглибленим вивченням навчальних предметів, курсів і предметів за вибором.
2016- 2021
Адміністрація
10.
Використовувати у роботі з талановитою молоддю сучасне обладнання, передову техніку та технології, інші сучасні матеріально- технічні ресурси.
2016- 2021
Вчителі-предметники
11.
Під час вивчення стану викладання  предметів додавати до текстів контрольних робіт завдання проблемно-творчого характеру для виявлення вмінь учнів логічно мислити та орієнтуватися в нестандартних ситуаціях.
2016- 2021
Адміністрація
12.
Проводити цілорічну підготовку до участі у всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін.
2016- 2021
Вчителі-предметники
13.
Готувати учнів до участі у Всеукраїнському  конкурсі- захисті науково- дослідницьких робіт учнів- членів МАН та забезпечити участь переможців у державному етапі конкурсу.
2016- 2021
Вчителі-предметники
14.
Залучати школярів до проектної діяльності.
2016- 2021
Вчителі-предметники
15.
Брати участь у обласних, регіональних конкурсах ораторського, художнього, театрального мистецтва.
2016- 2021
Вчителі-предметники
16.
Проводити свято нагородження учнів- переможців районих, обласних і всеукраїнських олімпіад, конкурсів, тощо.
2016- 2021
Адміністрація, ШКІД.
17.
Налагоджувати зв’язки з ВНЗ для залучення наукового потенціалу, творчих організацій до роботи зі здібними та обдарованими дітьми.
2016- 2021
Адміністрація
Науково- методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми
1.
Організовувати роботу творчих ШМО учителів для розробки, апробації, впровадження програм, методичних рекомендацій, технологій для роботи зі здібними й обдарованими дітьми.
2016-2021
Заступники директора з НВР
2.
Створити каталог нормативно- правових та науково- методичних матеріалів із  питання роботи з обдарованими дітьми.
2016- 2021
Адміністрація
3.
Забезпечити підвищення фахового рівня педагогічних працівників шляхом залучення їх до участі у всеукраїнських програмах, конференціях, семінарах, тренінгах різного рівня для роботи з обдарованими дітьми.
2016- 2021
Адміністрація
4.
Вивчати та поширювати досвід роботи окремих вчителів НВК та вчителів інших закладів освіти з організації роботи, виявлення та підтримання обдарованих дітей.
2016- 2021
Адміністрація,

керівники ШМО

5.
Організовувати семінари, семінари-практи-куми, «круглі столи» , майстер- класи для вчителів НВК з питань інноваційних методів роботи з обдарованими дітьми.
2016- 2021
Адміністрація,

керівники ШМО

6.
Сприяти створенню системи гурткової роботи в позаурочний та позашкільний час.
2016- 2021
Адміністрація
7.
Поповнювати бібліотечний фонд сучасними інформаційними засобами, науково- методичною та довідковою літературою.
2016- 2021
Адміністрація
8.
Надавати необхідну допомогу методичним об’єднанням щодо впровадження в навчально-виховний процес сучасних інноваційних технологій.
2016- 2021
Адміністрація
9.
Постійно поновлювати комплекс програм і планів для організації навчально- виховного процесу.
2016- 2021
Адміністрація
10.
Поновлювати каталог навчальних програм профільних предметів .
2016- 2021
Адміністрація
11.
Організувати педагогічний лекторій для батьків, які мають обдарованих дітей.
2016- 2021
Адміністрація
12.
Розробити рекомендації для батьків щодо виявлення та розвитку у дітей творчих здібностей.
2016- 2021
Психологічна служба
13.
Надавати практичну допомогу вчителям щодо виявлення обдарованих дітей та роботи з ними.
2016- 2021
Психологічна служба
14.
Проводити відстеження щодо подальшого навчання випускників- переможців олімпіад, конкурсів обласного та всеукраїнського рівнів.
2016- 2021
Адміністрація,

керівники ШМО

15.
Вивчати та впроваджувати в практику НВК нові педагогічні технології з оптимізації, інтенсифікації, інтеграції навчання як умови успішної орієнтації в сучасному інформаційному просторі.
2016- 2021
Адміністрація,

керівники ШМО

16.
Використовувати мультимедійні засоби для навчання та розвитку здібностей і обдарувань дітей.
2016- 2021
Адміністрація,

керівники ШМО

17.
Розробити та постійно оновлювати каталог мультимедійного програмно- методичного забезпечення навчальних предметів.
2016- 2021
Вчителі-предметники
18.
Впроваджувати в роботу програмне комп’ютерне забезпечення із усіх навчальних дисциплін для роботи з обдарованими дітьми.
2016- 2021
Керівники ШМО
19.
Впроваджувати дистанційне навчання із використанням відеолекцій та інтерактивних відеоконференцій.
2016- 2021
Адміністрація,

керівники ШМО

Забезпечення соціально- правових гарантій та соціальний захист обдарованих дітей і педагогічних працівників
1.
Проводити свята для обдарованих чнів, які протягом навчального року досягли найбільших творчих результатів.
2016- 2021
Адміністрація
2.
Забезпечувати участь обдарованих учнів в олімпіадах усіх рівнів, фестивалях, виставках, змаганнях, тощо.
2016- 2021
Вчителі-предметники
3.
Продовжити практику оздоровлення обдарованих,  талановитих дітей в оздоровчих таборах.
2016- 2021
Адміністрація, соціальна служба
4.
Нагороджувати дипломами, грамотами, подяками переможців районного етапу конкурсів, олімпіад, змагань, виставок тощо
2016- 2021
Адміністрація
5.
Вносити пропозиції до територіального відділу освіти щодо нагородження іменними стипендіями переможців (І, ІІ,ІІІ місця) обласного етапу всеукраїнських олімпіад і переможцям (І, ІІ,ІІІ місця) обласного етапу МАН.
2016- 2021
Адміністрація
6.
Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнів НВК.
2016- 2021
Адміністрація
7.
Стимулювати працю педагогічних працівників, які підготували переможців районного, обласного етапів конкурсів, олімпіад, змагань.
2016- 2021
Адміністрація
8.
Стимулювати працю педагогів, які підготували призерів ІІ, ІІІ, ІV етапів всеукраїнських предметних олімпіад і ІІ , ІІІ етапів конкурсу- захисту науково- дослідницьких робіт.
2016- 2021
Адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Баришівський навчально-виховний комплекс "гімназія–загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" © 2016